קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות3
מגזין

מיני קיש

מיני קיש
קיש מיני יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל ארוחת בוקר שמגישה 24. מנה אחת מכילה 484 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. גשו לסופר וקנו בייקון, ביצים, בצק עלים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו מיני קיש, מיני קיש, ו מיני קיש (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מוטון צוער בורדו רוז'. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
מוטון צוער בורדו רוז
מוטון צוער בורדו רוז
אדום צפוף עם גוון סגול בולט. האף הוא אקספרסיבי ומורכב, עשיר בניחוחות פירות טריים ובשלים, במיוחד דובדבן אדום ודובדבן מורלו, עם נגיעה של תבלין. ההתקפה, על הפרי, הוא עשיר וגמיש, אמצע החיך מלא פירותי על טאנינים משיי. מראה אורך אטרקטיבי על החיך, יש לו גימור טרי ומתובל המבטא את כל האופי הטיפוסי של מרלו ואת איכות גבוהה מאוד של הבציר.