קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות14
מגזין

מיני שרימפס ומנגו כוסות

מיני שרימפס ומנגו כוסות
מיני שרימפס & מנגו כוסות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 785 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 61 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם מלח, עורות וונטון, siracha, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. מתכונים דומים: מנגו חסילונים קלים וכוסות אבוקדו, מיני כוסות פילו מלאות סלט שרימפס, ו מנגו-קארי שרימפס סלט בכוסות וונטון.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.