קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות9
ציון בריאות7
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

מיקס עוגיות בסיסי

מיקס עוגיות בסיסי
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל דרומי. נסו להכין מיקס עוגיות בסיסי בבית. צופה בדמות שלך? מתכון צמחוני לקטו אובו זה מכיל 651 קלוריות , 11 גרם חלבון ו -7 גרם שומן למנה. מתאים ל-9 ומחירו 55 סנט למנה מנות. אם יש לכם אבקת אפייה, מלח, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב כקינוח במחיר סביר מאוד. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-12 יאמרו שהוא הגיע למקום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 58% , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון מיקס בראוניז בסיסי , מיקס בלאדי מרי בסיסי ומיקס בלאדי מרי בסיסי .

הוראות

1
שמים את כל החומרים בקערה גדולה ומערבבים היטב בעזרת כף.
ציוד שתשתמש בו
3/4 כוס יוגורט תפוזים3/4 כוס יוגורט תפוזים
2
מנפים את התערובת פעמיים.
3
אחסן בכלי מכוסה היטב, שכן הוא נשמר היטב במשך מספר שבועות בטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף עוגיות סוכר פשוטות או עוגיות שורט, שרי שמנת מתוקה משלים עוגיות מתובלות, והתווים האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.