קושיקשה
מוכן ב15 דק.
מנות63
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

מיקס עוגת ארוחת בוקר

מיקס עוגת ארוחת בוקר
מיקס עוגת ארוחת בוקר הוא קינוח שמגיש 63. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בסביבות 4 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 339 קלוריות. תמורת 42 סנט למנה, מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לכם אבקת אפייה, צימוקים, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 20%. הציון הזה לא כל כך סופר. נסו Lower Fat Crinkle - עוגיות מיקס פודינג עוגות, עוגיות מיקס עוגות עם מיקס-אין ו-Chex Mix לארוחת בוקר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את הקמח, הסוכר, אבקת החלב, אבקת האפייה והמלח; לחתוך קיצור עד לקבלת פירורים. אחסן בכלים אטומים במקום קריר ויבש עד 6 חודשים. בקערה גדולה מערבבים את מרכיבי הציפוי. אחסן בכלים אטומים במקום קריר ויבש עד 6 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
אבקת חלבאבקת חלב
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Caves Roger Goulart Gran Reserva Cava. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-22 דולר.
מערות Roger Goulart Gran Reserva Cava
מערות Roger Goulart Gran Reserva Cava
היינות המועסקים לייצור קאווה נבחרים בקפידה רבה וכפופים לתקופת יישון מינימלית של ארבע שנים. לאחר 24 חודשים - ואחת לשנה - הבקבוקים ביישון נתונים לטכניקת ה- déplacé, הכוללת ניעור הבקבוקים על מנת להומוג את השמרים ולקבל מיצוי גדול יותר מבחינת פוטנציאל הארומטי והטעם שלהם, על פני יותר מ- 48 חודשי הזדקנות. התוצאה היא קאווה עדינה עם צבע צהוב חיוור, גוונים זהובים בהירים, וברק מדהים, כמו גם זרים מעניינים, מורכבים ועוצמתיים. תערובת: 60% Xare-lo, 20% Macabeo ו-20% Parellada