קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

מלאי סרטן לבן

מלאי סרטן לבן
מלאי סרטנים לבנים עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 16 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל של 100 קלוריות. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. אם יש לכם סרטנים אטלנטיים חיים, מלח ים, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 43%. הציון הזה מוצק. נסו ציר דגים לבן, ציר דגים לבן, ו ציר דגים לבן (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים מים בסיר גדול ומניחים על להבה נמוכה-בינונית.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הירקות וגרני הזר; מבשלים 5 דקות עד שהירקות מתחילים להיות רכים.
מרכיבים שתצטרך
זר Garniזר Garni
ירקירק
3
מוסיפים את מיץ הלימון, תיבול לרתיחה סרטנים, פלפל, יין ומלח. מבשלים בעדינות במשך 15 דקות, תוך ערבוב כדי לערבב טעמים. בזהירות לשים את הסרטנים בסיר וממשיכים לבשל עוד 15 דקות. קליפות הסרטנים יהיו כתומות בהירות בסיום.
מרכיבים שתצטרך
סרטן מרתיח תיבולסרטן מרתיח תיבול
מיץ לימוןמיץ לימון
פלפלפלפל
כתוםכתום
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
סרטןסרטן
מלחמלח
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוציאים ומפגזים את הסרטנים. מסננים את הציר כדי להשליך את מוצקי הירקות. שמרו את בשר הסרטנים והציר למרק הסרטנים.;
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
ירקירק
מלאימלאי
מרקמרק

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

ניתן לשלב רכיכות עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. טרנטדו לה סטוריה שרדונה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
טרנטדו לה סטוריה שרדונה
טרנטדו לה סטוריה שרדונה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן ארוך יותר בכוס ניחוחות ניואנסים של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל לבוא לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. את פה מרגיש הוא פריך ומאופק עם ברור מינרליות וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.