קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות3
מגזין

ממרח סלמון מעושן

ממרח סלמון מעושן
ממרח סלמון מעושן עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 172 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 2g של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מלח כשר, סלמון, סלמון מעושן חם, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו ממרח סלמון מעושן II, Shortcakes צ'ייב עם תירס מעושן ונזיד במיה, ו ממרח גבינה וצ'ייב (מתכונים דומים).

הוראות

1
Remove bones and skin from salmon; break into chunks. In a medium bowl, mix yogurt, hot-smoked salmon, chopped onion, chives, mustard, and pepper with a fork until well combined. Gently stir in salmon, season to taste with salt, and top with slivered onion.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
Serve with lavash.
מרכיבים שתצטרך
לחם לאוואשלחם לאוואש
3
Make ahead: Chill, covered, up to 3 days (you may need to moisten with a bit more yogurt).
מרכיבים שתצטרך
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

Chardonnay, Pinot Noir, and Sauvignon Blanc are great choices for Salmon. To decide on white or red, you should consider your seasoning and sauces. Chardonnay is a great friend to buttery, creamy dishes, while sauvignon blanc can complement herb or citrus-centric dishes. A light-bodied, low-tannin red such as the pinot noir goes great with broiled or grilled salmon. The La Crema Russian River Chardonnay with a 4.1 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 28 dollars per bottle.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.