קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות22
מגזין

מנגו לאסי

מנגו לאסי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל מנגו לאסי. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 267 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם הל טחון, מנגו, קרח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. נסו מנגו Kesar לאסי - איך לעשות מנגו זעפרן לאסי - פנג'אבי לאסי s, לאסי מנגו או Aam ki לאסי, איך לעשות לאסי מנגו, ו מנגו לאסי-Aam ki Lassi (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner
Pfaffl Zeiseneck Gruner Veltliner
פריך להפליא ועדין עצמות עם שפע של פלפל וקורטוב של פזרנות. לא פלא, כי היין הזה גדל על שונית הצדפות המאובנים הגדולה בעולם.