קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

מנה חמה אורז חום

מנה חמה אורז חום
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים צמחוניים ללא גלוטן ולקטו אובו לקופסת המתכונים שלך, תבשיל אורז חום עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 223 קלוריות, 5 גרם חלבון ו-8 גרם שומן כל אחת. תמורת 58 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. זה עובד היטב כתוספת. גשו לסופר וקנו בצל, חמאה, מיורן ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 32%. הציון הזה לא כל כך אדיר. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מנת פילאף אורז חום, תבשיל חם אורז פראי ומנה חמה לאורז ברוקולי.

הוראות

1
במחבת טפלון, מטגנים אורז במחצית מהחמאה עד להזהבה; להעביר לקערה גדולה. באותה מחבת מטגנים את הפטריות, הסלרי והבצל בשארית החמאה עד לריכוך; להוסיף לאורז. מערבבים פנימה את המים, אגוזי הפקאן, המלח, המיורן, הפלפל, המרווה והתימין.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
מרז ' ורםמרז ' ורם
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
העבר ל-1-1/2-qt. תבנית אפייה מצופה בספריי בישול. מכסים ואופים ב-350 מעלות למשך 25-30 דקות או עד שהאורז רך והנוזלים נספגים. מורחים במזלג לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
עם עצם כנף, עור עלעם עצם כנף, עור על