קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות4
מגזין

מסאלה צ'אי (תה מתובל הודי)

מסאלה צ'אי (תה מתובל הודי)
Masala צ'אי (תה מתובל הודי) עשוי להיות מה שאתה מחפש. מתאים ל-3 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 121 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. גשו לסופר וקנו מים, מקל קינמון, עלי תה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 17 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. מתכונים דומים: מסאלה רוטי/chapati (לחם הודי מתובל שטוח), עוגת צ'אי מתובלת ללא גלוטן עם זיגוג צ' אי מתובל, ו אבקת תה מסאלה, איך לעשות אבקת תה מסאלה או צ'אי מסאלה.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Aichenberg Premium Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.