קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות8
אירועיםחג המולד
מגזין

מערבבים ומתאימים מיני puddings חג המולד

מערבבים ומתאימים מיני puddings חג המולד
המתכון לערבב & התאמה מיני puddings חג המולד יכול להיעשות בסביבות 2 שעות ו -40 דקות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 39 גרם של שומן, וסך הכל 734 קלוריות. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. מתכון זה מ-BBC מזון טוב דורש דובדבן glacé, גרידת תפוזים, סטאוט, וביצים. עם כפית ציון של 48% המנה הזאת די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Mix ' n Match מיני עוגות גבינה, מיני פודינג חג המולד, ו ערבוב והתאמה לקבבים.

הוראות

1
מערבבים יחד את כל מרכיבי הבסיס בקערת ערבוב גדולה. גריז 8 אגני פודינג בודדים או darioles עם קצת חמאה, ולאחר מכן קו את הבסיסים עם עיגולים של קלף אפייה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
מערבבים את הבחירה של פירות יבשים, תבלינים ונוזל, בתוספת אגוזים אם אתה משתמש, לתוך תערובת הבסיס. אם youre tailoring puddings שלך עבור כל אורח, ואז לשקול 225g / 8oz תערובת בסיס pudd, לפני הוספת תוספות (ראה בסוגריים לאחר מרכיבים עבור כמויות pudd בודדים).
מרכיבים שתצטרך
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
3
מחממים תנור ל 160c / 140c מאוורר / גז 4 ומרתיחים את הקומקום. למלא כל אגן או dariole בתערובת pud. גריז גיליון גדול של נייר, ולאחר מכן מקל גיליון גדול של אפייה קלף על גבי.
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
חותכים אותו ל 8 ריבועים, גדולים מספיק כדי לכסות את puds עם overhang, ולעשות קפלים קטנים בכל אחד. מכסים את puddings על ידי צרור לסכל סביב הקצוות כדי לאטום לחלוטין. מקל תווית שם, כתוב biro, על גבי כל pud כדי לעזור לזהות אותם בעת ההגשה. לשבת את הפודס בתוך פח קלייה גדול, לשפוך מים חמים מן הקומקום לתוך הפח עד כמעט באמצע הדרך את הפודס, ואז לבשל 1 hr. Cool, ואז לאחסן במיכל אטום במקום קריר וחשוך, עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
5
כדי לשרת, להפוך את התנור ל 180c / 160c מאוורר / גז 5 לאחר ארוחת חג המולד יצאה, ולשים את הפודס בחזרה לתוך פח קלייה עם מים חמים, כמו לעיל. מבשלים 40 דקות, ואז לכבות את התנור ולהשאיר אותם שם אם אתה עדיין אוכל. בזהירות להפוך על צלחות הגשה, פועל סכין מסביב לקצה כדי לעזור לשחרר, ואז אבק עם קצת סוכר הדובדבן העליון עם הולי, אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לפודינג. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "