קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מפלצת מתוקה

מפלצת מתוקה
מפלצת מונק מתוק יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 323 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. 18 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יהיה להיט בחג הליל כל הקדושים שלך. אם יש לכם סוכריות תירס, בייגלה, בוטנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: Monster Munch, Monster Mix Popcorn Munch, ו מונק מפלצת תפוח קרמל.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.