קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

אשכולות בייגלה בוטנים

אשכולות בייגלה בוטנים
אשכולות בייגלה בוטנים הוא מאכל שמגיש 36. תמורת 92 סנט למנה , מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? המתכון הצמחוני והטבעוני הנטול חלב, לקטו אובו, מכיל 71 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -2 גרם שומן למנה. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם וניל, צימוקים, בוטנים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 13% , המנה הזו לא כל כך מעולה. נסו אשכולות בייגלה צימוקים אגוזים , עוגת גבינה חמאת בוטנים יוגורט יווני עם אשכולות בוטנים מייפל ואשכולות בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
במיקרוגל או בסיר כבד, ממיסים שבבי וניל; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה את הבוטנים, הבייגלה והצימוקים. עובדים במהירות, זורקים כפות מלאות לתוך ספינות כוסות מאפינס מיניאטוריות. מכניסים למקרר לשעה או עד להתייצבות. מאחסנים בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
דבש הדריםדבש הדרים
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את מוסקטו ה-Bubbly Pink Barefoot. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה בתוספת פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!