קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

מקלות לחם עירית וגבינה

מקלות לחם עירית וגבינה
את המתכון ניתן להכין מקלות לחם עירית וגבינה בערך 30 דקות. זה הר ד ' אובר יש 132 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 16. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גבינת מוצרלה רזה חלקית, חמאה, גבינת פרמזן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 9%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מקלות לחם גבינה, מקלות לחם הגבינה הטובים ביותר, ו מקלות לחם ממולאים בגבינה.

הוראות

1
על משטח מקומח קלות מרדדים בצק ל -12 אינץ'. מרובע. בקערה קטנה שלבו את החמאה, העירית והשום; מורחים על בצק.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
עיריתעירית
שוםשום
מורחיםמורחים
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מפזרים גבינת מוצרלה ו 1/4 כוס גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
3
מקפלים בצק לשניים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
4
חותכים לשש עשרה 3/4 אינץ'.- רצועות רחבות. טוויסט כל רצועת 2-3 פעמים; קמצוץ מסתיים לאטום.
5
מקום 2 ב. חוץ מזה ב-15 אינץ ' משומן. 10 אינץ'. איקס 1 אינץ'. תבנית אפייה. מכסים ומניחים לתפוח עד שכמעט הוכפל, בערך 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מפזרים גבינת פרמזן שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
7
אופים בחום של 375 למשך 13-15 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

מקלות לחם עובדים ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' רוז ברזיל ברוט בקבוק מסנוור. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.