קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות84
מגזין

מרינרה חצילים ופלפל קלוי

מרינרה חצילים ופלפל קלוי
זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-25 דקות. גשו לסופר וקנו את ספריג אורגנו, שמן זית, רוזמרין, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית נסו חציל מטוגן ומוצרלה ברוטב טבילת מרינרה צלוי, מרינרה עגבניות ופלפל קלוי, ו נקניק איטלקי וחביתת פלפל אדום קלויה עם רוטב מרינרה (מתכונים דומים).

הוראות

1
חרוך את עורות הפלפלים המתוקים והחמים לשחור תחת מבער עם דלת תנור פתוחה מעט, כדי למנוע קיטור לבנות או למקם ישירות מעל להבת stovetop. מכסים את הפלפלים החרוכים וקריר, לקלף, וזרע. שמור.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים התנור ל 425 מעלות F.
3
חותכים ראש שום כדי לחשוף את שיני, להתלבש בשמן זית כתית נוספת ומתבלים במלח ופלפל. לחץ על השום לתוך רוזמרין קצוץ מעיל ציפורן לחתוך. לעטוף את השום בנייר כסף וצלוי 40 עד 45 דקות, עד רך אבל עדיין לח.
מרכיבים שתצטרך
4
חצי את החצילים לאורך ומברשת בשמן זית כתית מעולה. מתבלים את החצילים במלח ופלפל ומניחים בצד חתוך על תבנית אפייה וצולים למכרז מאוד, 30 עד 40 דקות. לקרר את החצילים עד קל לטפל, ולאחר מכן לגרוף את הבשר מעורות ולהוסיף למעבד מזון עם שום קלוי ופלפלים מתוקים וחמים קלויים, ולאחר מכן מחית.
מרכיבים שתצטרך
5
בסיר, מחממים את המניה והעגבניות. אם העגבניות שלמות, תפרידו ביניהן. מערבבים בתערובת חצילים ופלפל ומוסיפים בזיליקום ואורגנו, מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
6
רוטב מבשלים לשלב טעמים ואז מגניב ולאחסן לארוחת איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
7
לחמם מעל חום בינוני.
8
מרתיחים פסטה ארוכה ומתולתלת במים מלוחים לאל דנטה, זורקים את הפסטה ברוטב ומגישים עם גבינה ומפזרים פטרוזיליה טרייה.
מרכיבים שתצטרך