קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות38
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק אטריות בצל ירוק

מרק אטריות בצל ירוק
צריך מנה עיקרית ללא חלב? מרק אטריות בצל ירוק יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 22 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 433 קלוריות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך מרק עוף דל שומן, פטוצ'יני, שמן סלט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב זרעי שומשום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שומשום כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: מרק אטריות קארי ירוק תאילנדי, מרק עוף סיני עם אטריות עם שומשום ובצל ירוק, ו בצל ירוק מרק גרגיר נחלים עם קרוטונים גבינה.

הוראות

1
במחבת 5 עד 6 ליטר מעל חום בינוני גבוה, מערבבים זרעי שומשום עד קלוי, 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים לתוך קערה קטנה ומניחים בצד.
3
מוסיפים שמן טורקיה הקרקע למחבת; מערבבים מעל חום גבוה עד הבשר מתפורר קלות השחמה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים חמוצים ורוטב בוטנים עם בשר; מוסיפים מרק ומכסים מחבת. כאשר התערובת רותחים, לחשוף, להוסיף פטוצ ' יני, ומערבבים כדי להפריד פסטה; כאשר מרתיחים קורות חיים, להפחית חום ומבשלים עד פסטה הוא רך לנשוך, על 3 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים בצל ירוק קצוץ. מרק מצקת לתוך קערות; מפזרים זרעי שומשום, בוטנים, רסיסי בצל ירוק. לאכול עם מקלות אכילה או מזלג וכפית.
מרכיבים שתצטרך
6
רוטב בוטנים: בקערה, מערבבים לערבב 3 כפות כל חמאת בוטנים, רוטב סויה, שמן שומשום אסייתי (קלוי), וסוכר; 2 כפות חומץ אורז; ו 1 כפית (או לפי הטעם) פתיתי צ ' ילי חמים.
מרכיבים שתצטרך