קושימומחה
מוכן ב1 ש, 57 דק.
מנות2
ציון בריאות10
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק בצל צרפתי

מרק בצל צרפתי
מרק בצל צרפתי יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 424 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו רוטב פלפל, מלח, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הלחם הצרפתי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג לחם צרפתי כקינוח. זה מושלם עבור סתיו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 57 דקות. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. נסו Le Cafe Ile St. Louis Onion Mark Gratinee-זוהי טייק חדש על מרק בצל צרפתי קלאסי, מרק בצל צרפתי עקף פיצות לחם צרפתי וסלט עם דיז'ון ויניגרט, ו מרק בצל צרפתי Crockpot עם טוסט צרפתי זול (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
Chateau Bellevue Peycharneau בורדו Superieur
אבן אודם יפה, נוצצת ואלגנטית ??צבע. אף עשיר ורב עוצמה של פירות אדומים, עם הערות וניל קלוי. עדין על החיך, וודי, עם ניחוחות של ליקריץ ופירות אדומים, מתובל דק, עם גימור ארוך וטאני.