קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות14
ציון בריאות35
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק בשר-ירקות מיושן

מרק בשר-ירקות מיושן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל מרק בשר וירקות מיושנים. מנה אחת מכילה 103 קלוריות, 5 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. מתאים ל-14 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם בצל, בוליון מיידי בטעם בשר בקר, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 4 שעות. נסו סדרת מרק בשר-חלק 3: מרק ירקות בקר לבבי, מרק סטייק (מרק בקר ירקות), ו מרק בקר וירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב 8-quart stockpot או תנור הולנדי, למקם עצמות בשר ומים.
מרכיבים שתצטרך
עצם בקרעצם בקר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
חום לרתיחה. להפחית חום; כיסוי ומבשלים 30 דקות. לרחף ולהשליך את כל שאריות שעולה לפני השטח.
3
מערבבים בbouillon, מלח, פלפל, טימין ועלי מפרץ. חזור לרתיחה. להפחית את החום; לכסות ומבשלים 2 עד 2 1/2 שעות יותר או עד הבשר הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
מרק דגיםמרק דגים
פלפלפלפל
טימיןטימין
בשרבשר
מלחמלח
4
הסר עצמות בשר ועלי דפנה ממרק. דלגו וזרקו שומן ממרק. כאשר העצמות קרירות מספיק כדי לטפל, להסיר בשר מעצמות; לחתוך לחתיכות בגודל ביס.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עצם בקרעצם בקר
מרקמרק
בשרבשר
5
להחזיר בשר למרק. מערבבים בכל שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
בשרבשר
6
חום לרתיחה. להפחית את החום; לכסות ומבשלים 30 דקות או עד ירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק

מרכיבים

3(חוֹרֶף)בוליון בקר בטעם מיידיבוליון בקר בטעם מיידי1קילוגרםבשר צלב לחתוך עצמות שוק בשר בקר, לחתוך לחתיכות 3 אינץבשר צלב לחתוך עצמות שוק בשר בקר, לחתוך לחתיכות 3 אינץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב קצוץ גסכרוב קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר בינוני, פרוסגזר בינוני, פרוס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולים בינוניים סלרי, פרוסגבעולים בינוניים סלרי, פרוס2עלי דפנה יבשיםעלי דפנה יבשים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה® green Giant קפואה (משקית 1-lb)שעועית ירוקה® green Giant קפואה (משקית 1-lb)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל שלם קפוא קטן (מ 16-שקית עוז)בצל שלם קפוא קטן (מ 16-שקית עוז)1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה בשלישית (3 בינוני)תפוחי אדמה בשלישית (3 בינוני)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcubed rutabaga קלופים (1 1/2 בינוני)cubed rutabaga קלופים (1 1/2 בינוני)2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ירקותמיץ ירקות2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב