קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות64
מגזין

מרק גמביה רגאיי

מרק גמביה רגאיי
מתכון Gumbo רגאיי מוכן בערך 1 שעה ו -40 דקות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, חלב חינם, וכל 30 ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 312 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו פתיתי פלפל, פילה חזיר, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: נאצ'וס רגאיי רגאיי, Reggae של בוב מארלי: שיפודי חזה עוף במרינדה אידיוט, Chargriled ומוגש עם רוטב שמנת מלפפון טבילה וצ'יפס יוקה, ו תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) .

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות, לא מצוחצחות, חתוכותעגבניות, לא מצוחצחות, חתוכות11 קילו קישואים,צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,gingerroot מגורדgingerroot מגורד11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פרוסותפטריות פרוסות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה פרוסה או 1 כוס קישואיםבמיה פרוסה או 1 כוס קישואים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר ללא עצמות tenderloin, לחתוך לקוביות 1-inchבשר חזיר ללא עצמות tenderloin, לחתוך לקוביות 1-inch01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים קוביות בטטהקלופים קוביות בטטה156אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. Doelas Rias Baixas Albarino עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Doelas Rias Baixas Albarino
Doelas Rias Baixas Albarino
פריך, נקי וטרי! פרי ארומטי המתבסס על חומציות מאוזנת היטב. החיך מציע הערות של פירות הדר ואבן, עשבי תיבול ומגע מינרלי נעים על הגימור. מורכב, מרענן ובנוי לאוכל.