קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות30
מגזין

מרק דגים

מרק דגים
מרק דגים יכול להיות מתכון טוב להרחיב את רפרטואר המנה העיקרית שלך. והוא יספק כ 8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 22 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 233 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לך מולים קליפורניה, שמן זית, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 66%. נסו הדג הפשוט שלי Bouillabaisse-ma bouillabaisse גרסה simplifiée, מרק דגים, ו מרק דגים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול ורחב מעל חום בינוני-גבוה. כרישה מוקפצת ובצל עד שקוף, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שום, ואז פרוסות שומר מתחת לדגים על מגש. לטגן 2 דקות, ולאחר מכן להוסיף עגבניות, מניות, יין, עלה דפנה, טימין, פלפל, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר דגים ממגש; להפריש. הרם את גבעולי שומר ו fronds ולהשליך. לגרד מרינדה למרק. מביאים לרתיחה, מכוסה; ואז מבשלים, מכוסה, עד פרוסות שומר הם רכים meltingly, 30 דקות. בינתיים, להביא 1 qt. מים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
4
להביא מרק לרתיחה מתגלגלת.
מרכיבים שתצטרך
5
שכב על הליבוט ולהוסיף מספיק מים רותחים רק כדי לכסות דגים. מבשלים עד אטום, 5 עד 7 דקות; להעביר מגש לכסות.
מרכיבים שתצטרך
הליבוטהליבוט
6
מוסיפים פילה דג דק יותר וסרטנים ספוט ומבשלים רק עד אטום, 2 דקות; להעביר מגש כפי שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים סרטנים ומולים ומבשלים רק עד שמולים פתוחים, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
להעביר את שניהם לצלחת.
9
מוסיפים דיונון ומבשלים רק עד אטום, על 1 דקה; להעביר מגש. מגש אמבטיה עם מצקת של מרק.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר עלה דפנה וקורנית.
מרכיבים שתצטרך
11
מצקת על 1 מרק כוס כל אחד לתוך קערות מרק גדולות (לשמור על מרק חם למנה שנייה, מכוסה). להביא קערות, מגש, rouille, וטוסט לשולחן. שים קצת מכל מאכלי ים בכל קערה ומעל עם מנה של רוויל.
מרכיבים שתצטרך
12
משמש 8 ל
1
מוסיפים דגים למרק שנותר ולשמור, מקורר, עד 5 ימים.
מרכיבים שתצטרך
2
מדריך קנייה
3
בעת בחירת פירות הים שלך, לנסות לשנות את המרקמים והטעמים. חלקם צריכים להיות מוצקים, אחרים רכים; חלקם מתונים, אחרים ברינים. מצא אותם בחנות פירות ים טובה או שוק האיכרים שלך.
מרכיבים שתצטרך
4
רגלי סרטן שלג אלסקה: מאוד מוצק, מרקם lobsterlike; מתוק ומתון. בדרך כלל רק מבושל זמין.
מרכיבים שתצטרך
רגלי סרטןרגלי סרטן
5
מולים קליפורניה: טעם בריני; רך, נמס מרקם עם קצת ללעוס.
מרכיבים שתצטרך
6
California squid (calamari): Firm but tender; sweet yet meatty. זה לא דגים ולא רכיכות, באמת, אבל זה נותן מרקם נהדר וטעם למרק.
מרכיבים שתצטרך
7
סרטן Dungeness: Flaky; מתוק ולח.
מרכיבים שתצטרך
8
Cod פסיפיק (בקלה אמיתית, בקלה אפורה): עדין; טעם מתון.
מרכיבים שתצטרך
9
פסיפיק הליבוט: מוצק, עם טעם מתון.
מרכיבים שתצטרך
הליבוטהליבוט
10
סוליית פטראל: מרקם עדין; עדין, טעם מתוק.
מרכיבים שתצטרך
11
Rockfish (בס שחור, בס, סנאפר שחור): בינוני מוצק; טעם ים נקי.
מרכיבים שתצטרך
SeabassSeabass
12
Sablefish (בקלה שחור): משיי, מוצק בינוני; עשיר, טעם חמאתי.
מרכיבים שתצטרך
SablefishSablefish
13
לובסטרים קוצניים: עסיסיים ומוצקים. יכול להשתמש, מבושל, במקום סרטן. זמין מסתיו לאביב.
מרכיבים שתצטרך
14
ספוט סרטנים: טעם מתוק להפליא ורך פריך; לשמור על הראש והזנב על טעם ביותר. יכול להיות קשה למצוא.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)3רגלי סרטן שלג אלסקה מבושלות, מופשרות אם קפואות וחותכות ל-2-אין. חתיכות; או 1/2 lb. סרטן Dungeness מבושל, סדוקרגלי סרטן שלג אלסקה מבושלות, מופשרות אם קפואות וחותכות ל-2-אין. חתיכות; או 1/2 lb. סרטן Dungeness מבושל, סדוק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמגש של דגים במרינדהמגש של דגים במרינדה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי דגיםמלאי דגים3שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ1כרישה, חלקים לבנים בלבד, קצוץכרישה, חלקים לבנים בלבד, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות קליפורניהצדפות קליפורניה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספוט סרטנים או חסילונים אחרים בחוף המערבי, ראשים וזנבות שלמים, לחיות אם אפשרספוט סרטנים או חסילונים אחרים בחוף המערבי, ראשים וזנבות שלמים, לחיות אם אפשר11 קילו קישואים,מלח ים משובחמלח ים משובח454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דיונון קליפורניה (calamari), צינורות וזרועות מופרדים, צינורות לחתוך לתוך 1/2-in. טבעותדיונון קליפורניה (calamari), צינורות וזרועות מופרדים, צינורות לחתוך לתוך 1/2-in. טבעות3sprigs2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום3largesעגבניות אדומות בשלות, קלופים וקצוצים, או 6 שימורי עגבניות רומא באיכות טובהעגבניות אדומות בשלות, קלופים וקצוצים, או 6 שימורי עגבניות רומא באיכות טובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1( חצילים)בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואRouilleRouille