קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות77
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק דלעת לבן

מרק דלעת לבן
מרק דלעת לבן יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 646 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . אם יש לכם שעועית חמאה, אפרסק, מלפפון קירבי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הדלעת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוחי דלעת: פחזניות דלעת כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכונים דומים: מרק שעועית לבנה עם בשר חזיר, דלעת, ו Chard, מרק שעועית לבנה עם בשר חזיר, דלעת, ו Chard, ו מרק ג'מייקני – בשר בקר ודלעת טעם המרק הזה. להיות הרפתקן ולנסות מרק מן carribean.

הוראות

1
חותכים מכסה עגול בחלק העליון של הדלעת הגדולה. הגבעול ישמש כידית. לגרוף את הזרעים וסיבים רופפים. להחזיר את המכסה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
המרק: זורעים את הדלעת הקטנה וקוצצים את הבשר לקוביות אינץ'. מדוד 1 כוס בשר ושמור את השאר לשימוש נוסף.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את העור החיצוני; שמור. בקומקום גדול, להביא 1 ליטר של ציר עוף לרתיחה על חום גבוה. להפחית את החום, להוסיף את חזה העוף ומבשלים עד מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסר עם כף מחורצת והניח בצד כדי להתקרר.
5
כאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, להשליך את העור והעצמות לגרוס את הבשר. להוריד כל קצף מהחלק העליון של המניה. להביא את המניה בחזרה לרתיחה קלה ומבשלים את שעועית החמאה עד רך כמעט.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את השעועית עם כפית מחוררת ושמורה. להביא את המניה בחזרה לרתיחה קלה ומבשלים את שעועית החמאה עד רך כמעט.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר עם כף מחורצת ושמורה.
8
יוצקים את מלאי העוף ליטר הנותרים לתוך סיר גדול. מסננים את מלאי הציד דרך מסננת רשת בסדר לתוך סיר גדול של מלאי. מביאים את המניה לרתיחה קלה ומוסיפים את התירס, תירס תינוק, פלפלים ועגבניות. מבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את הבצל הירוק, השעועית השמורה, דלעת, פירות, עוף מגורר ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
בדוק תבלינים ולהוסיף מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
11
יוצקים את המרק לתוך tureen דלעת לשרת.
מרכיבים שתצטרך
12
מאמר var
13
Type_27_data = {};
14
מאמר
15
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;