קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

מרק האספרגוס האהוב עליי

מרק האספרגוס האהוב עליי
מרק האספרגוס האהוב עליי נטול גלוטן,, ראשוני וצמחוני מרק. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 301 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לכם שמנת כבדה, עלי דפנה, מלח ים לא מזוקק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו מרק אספרגוס עם לחמניות אספרגוס פריך, מרק שומר אהוב, ו מרק ההמבורגר האהוב עליי (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את הקצוות וודי של אספרגוס ושמורה. קוצצים על 1/2 אינץ ' של עצות אספרגוס במכרז ולהזמין בקערה נפרדת. קוצצים את השליש האמצעי של האספרגוס במרווחים של 1/2 אינץ ' ומניחים בצד בקערה שלישית.חותכים את החלק הלבן והירוק הבהיר של הכרישה דק, שומר את העלים הירוקים הכהים ואת קצה השורש.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים מלאי לתוך סיר מלאי גדול ולהביא לרתיחה מעל חום גבוה בינוני. לזרוק את קצה האספרגוס וודי, קישוטים כרישה ועלי דפנה. מבשלים, מכוסה, במשך עשרים דקות.בעוד המניה מתבשלת, ממיסים חמאה במחבת ברזל יצוק. כאשר הוא מקציף, מערבבים כרישה פרוסה דק. מטגנים בחמאה במשך כדקה אחת, או עד ריחני. מערבבים את middles אספרגוס קצוץ וממשיכים לטגן, ערבוב מעת לעת, במשך כחמש דקות.מסננים את המניה ולהחזיר אותו לסיר המניות. מערבבים את כרישה מוקפצת ואספרגוס. מבשלים מעל חום בינוני במשך עשרים דקות או עד האספרגוס הוא רך. כבה את החום, מערבבים בקרם כבד ומחממים את המרק עם בלנדר טבילה עד לחלוטין smooth.In סיר נפרד, להביא על 1 ליטר מים לרתיחה. לזרוק עצות אספרגוס ומרתיחים במשך שתיים עד שלוש דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר אותם עם כפית מחוררת ולצלול אותם לתוך מי קרח כדי לשמור על צבעם.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים ומערבבים לתוך המרק.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים מיד