קושימומחה
מוכן ב1 ש, 17 דק.
מנות6
ציון בריאות69
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק חומוס ספרדי של שעה

מרק חומוס ספרדי של שעה
המתכון לשעה מרק חומוס ספרדי מוכן בערך 1 שעה ו 17 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 324 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם escarole, מים, שמן זיתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכונים דומים: מרק חומוס ספרדי, חומוס ספרדי ומרק צ'וריסו, ו חומוס ספרדי & מתכון מרק צ'וריסו.

הוראות

1
מחממים סיר לחץ של 6 ליטר על חום בינוני-גבוה.
2
מוסיפים שמן למחבת; מערבולת למעיל.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל; מטוגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף שום וצ ' וריסו; סאוט 2 דקות. מערבבים 2 1/2 כוסות מים, מרק, חומוס, ועלי דפנה. סגור את המכסה היטב; להביא ללחץ גבוה על חום גבוה. להתאים את החום בינוני או ברמה הדרושה כדי לשמור על לחץ גבוה; לבשל 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהחום; לשחרר את הלחץ דרך פורקן קיטור, או מקום סיר תחת מים זורמים קרים כדי לשחרר את הלחץ.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מכסה. השליכו את עלי המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
7
להוסיף escarole ושאר החומרים, ערבוב רק עד escarole wilts.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומוס מיובש (שעועית חומוס)חומוס מיובש (שעועית חומוס)1בצל צהוב בינוני, קצוץאסקרול קצוץאסקרול קצוץ5שיני שום, טחוןשיני שום, טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן, דל נתרןמרק עוף נטול שומן, דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ שריחומץ שרי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו ספרדי, חתוך לקוביותצ'וריסו ספרדי, חתוך לקוביות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן