קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות20
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק טאקו טורקיה

מרק טאקו טורקיה
מרק טאקו בטורקיה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתאים ל-8 ומחירו 2 מנות.42 דולר למנה. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 260 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. אם יש לכם כמון טחון, שעועית כליה, מלח ופלפל גרוס, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 58%, המנה הזו טובה. נסו מרק טאקו טורקיה, מרק טאקו צ'ילי טורקיה, ו מרק טאקו טורקיה ושעועית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר גדול על אש בינונית - גבוהה ומערבבים פנימה את הודו הטחון. מבשלים ומערבבים עד שההודו מתפורר, שחום באופן שווה, וכבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
הודו טחוןהודו טחון
שמן זיתשמן זית
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מעבירים הודו לקערה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
באותה מחבת מערבבים פנימה את הבצל; מבשלים ומערבבים עד שהבצל כמעט שקוף, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את הגזר והסלרי. ממשיכים לבשל ומערבבים עד שהם רכים, בערך 8 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
5
מערבבים פנימה את התירס, השום, תיבול הטאקו, הכמון, אבקת הצ ' ילי, האורגנו המיובש וכ-1/4 כוס כוסברה יחד עם ההודו המבושל. מבשלים ומערבבים עד ריחני, כ 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אורגנו מיובשאורגנו מיובש
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
טורקיה כולהטורקיה כולה
כמוןכמון
תירסתירס
6
מערבבים פנימה את העגבניות, שעועית הכליה, פלפל צ ' ילי ירוק, זיתים, מרק עוף, מים ומיץ ליים. מתבלים במלח ופלפל שחור. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום נמוך וממשיכים לבשל במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
מרק עוףמרק עוף
שעועיתשעועית
מיץ לייםמיץ ליים
עגבנייהעגבנייה
זיתיםזיתים
מיםמים
7
מוציאים חצאי צ ' ילה ומקשטים בכוסברה שנותרה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים פרוסיםזיתים שחורים פרוסים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, שטוף סחוטשעועית, שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם מיץעגבניות חתוכות לקוביות עם מיץ2גזר, לחתוך לתוך 1/4 סיבובים אינץגזר, לחתוך לתוך 1/4 סיבובים אינץ2ביוןסלרי, קצוץסלרי, קצוץ8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה0(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1קבוצותכוסברה טרייה קצוצה, מחולקתכוסברה טרייה קצוצה, מחולקת3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפואתירס קפוא5ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1פלפל צ'ילה ירוק, חצוי לאורכופלפל צ'ילה ירוק, חצוי לאורכו0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1בצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת טאקו תיבול תערובתחבילת טאקו תיבול תערובת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, או יותר לפי הצורךמים, או יותר לפי הצורך