קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות9
מגזין

מרק טורטיה עוף מקסיקני

מרק טורטיה עוף מקסיקני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, אז נסו צ'אודר טורטיה עוף מקסיקני. מתכון זה משמש 10. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 33 גרם חלבון, 25 גרם שומן, ובסך הכל 467 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, ונעשה בסביבות 30 דקות. לכו לחנות ואספו קרם מרוכז של מרק תפוחי אדמה, מקסיקורן, קרם מרוכז של מרק עוף ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 46%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוף טורטיה צ'אודר, עוף טורטיה צ'אודר, ו מרק טורטיה עוף מקסיקני.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו את המרקים, החלב והמרק.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מחממים, תוך ערבוב תדיר.
3
מוסיפים את התירס, העוף והצ ' ילי; מביאים לרתיחה. מערבבים פנימה רצועות טורטיה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 5 דקות. מערבבים גבינה עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
רצועות טורטיהרצועות טורטיה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
4
מפזרים כל מנה עם גבינה נוספת אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

צ ' אודר בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. אתה יכול לנסות ברודסייד שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
ברודסייד שרדונה
ברודסייד שרדונה
זהב בהיר בהיר. ניחוחות אגסים בשלים ונקטרינה מראים בהירות טובה ומרימים ליס מעושן וניואנסים של דגנים קלויים עם אוורור. משיי ופתוח לסרוג, מציע מרוכז מטע ובור פירות טעמים כהשלמה הצעות של שומר ודבש. האיכות המעושנת חוזרת בגימור ארוך וחלק שמשאיר אחריו תו עור אגס מריר מרענן.