קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות38
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק ירקות דרום

מרק ירקות דרום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מרק בשר בקר דרום. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 470 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לך תירס, סלרי, מה ירקות יש לך, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו מרק ירקות דרומי, מרק ירקות דרומי, ו סדרת מרק בשר-חלק 3: מרק ירקות בקר לבבי (מתכונים דומים).

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצמות בקר, אופציונליעצמות בקר, אופציונלי11 קילו קישואים,בסיס בשר בקר (כמו טוב יותר מרק בויון), או יכול להחליף בוליון רגילבסיס בשר בקר (כמו טוב יותר מרק בויון), או יכול להחליף בוליון רגיל411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאטריות ביצים מיובשותאטריות ביצים מיובשות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפואתירס קפוא1שן שום, קצוץשן שום, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעםמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעם6ריבס, קצוץ טרי או קפואמה שאריות ירקות יש לךמה שאריות ירקות יש לך3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פרמזן גרוסה, לקישוטגבינת פרמזן גרוסה, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח אדמה קצוץתפוח אדמה קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק סינטה בקרסטייק סינטה בקר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלוס 3/4 של קרטון אחר של מרק בשר או מלאיפלוס 3/4 של קרטון אחר של מרק בשר או מלאי

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לזייף מרתפים מסווגים ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.