קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות70
מגזין

מרק ירקות לבבי

מרק ירקות לבבי
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית טבעונית? מרק ירקות לבבי יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 13 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 321 קלוריות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך פלפל טחון, בצל, אבקת שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האורז הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז אפוי כקינוח. . אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 98% וזה אדיר. מתכונים דומים: מרק ירקות לבבי, מרק ירקות לבבי, ו מרק ירקות לבבי.

הוראות

1
בסיר גדול מעל חום גבוה, לשלב את הסלרי, בצל, גזר, עגבניות, מיץ עגבניות, מיץ עגבניות ירקות, מים, כרישה, תפוחי אדמה, אפונה, תירס, שעועית, אורז, רוטב סויה, טימין, פלפל שחור טחון, אבקת שום ועשב שמיר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
מיץ ירקותמיץ ירקות
אבקת שוםאבקת שום
שמירשמיר
רוטב סויהרוטב סויה
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
סלריסלרי
תפוח אדמהתפוח אדמה
שעועיתשעועית
בצלבצל
טימיןטימין
מיםמים
תירסתירס
כרישהכרישה
אפונהאפונה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מביאים לרתיחה, להפחית את החום ומבשלים במשך 30 דקות, או עד ירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק

ציוד

מרכיבים

850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית חומוס, סחוטהשעועית חומוס, סחוטה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה, סחוטאפונה, סחוט411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ11 קילו קישואים,עשב שמיר מיובשעשב שמיר מיובש0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1כרישה, קצוץכרישה, קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1תפוחי אדמה, קלופים וקוביותתפוחי אדמה, קלופים וקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקטייל מיץ עגבניות-ירקותקוקטייל מיץ עגבניות-ירקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוךאורז לבן גרגיר ארוך425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו, סחוטתירס הקרנל כולו, סחוט