קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

מרק ירקות שעועית שחורה

מרק ירקות שעועית שחורה
מרק ירקות שעועית שחורה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף ההר ד ' אובר שלך. המתכון הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני משרת 8 . מנה אחת מכילה 172 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. מתכון זה מכלמתכונים יש 1749 אוהדים. גשו לסופר וקנו שעועית שחורה, עגבניות משומרות, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. עם כפית ציון 93%, המנה הזו יוצאת דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מרק שעועית שחורה ירקות שמנמנים, מרק ירקות/שעועית שחורה קל, ו בשר בקר ירקות ומרק שעועית שחורה.

הוראות

1
בסיר גדול מחממים שמן על אש בינונית; מבשלים בצל, שום וגזר, תוך ערבוב מדי פעם, במשך 5 דקות או עד שהבצל מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים אבקת צ ' ילי וכמון; מבשלים, תוך ערבוב, במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
כמוןכמון
3
הוסף ציר, 1 פחית מהשעועית, התירס והפלפל; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שעועיתשעועית
מלאימלאי
תירסתירס
4
בינתיים, במעבד מזון או בבלנדר, מחית יחד עגבניות ופחית שעועית שנותרה; הוסף לסיר. מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים במשך 10 עד 15 דקות או עד שהגזר רך.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
סירסיר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. התווית הצהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 70 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.