קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות29
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק כופתאות סיני

מרק כופתאות סיני
צריך מנה עיקרית ללא חלב? מרק הכופתה הסיני יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 18 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 421 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו כופתאות, שמן שומשום, חומץ בלסמי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאנה קוטה עם רוטב סנטו תות-Vin כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו מרק כופתאות סיני, מרק כופתאות סיני (上湯水餃), ו מרק כופתאות עוף סיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא את המרק, זנגביל, רוטב סויה, יין, חומץ, שמן שומשום, סוכר וקורט של מלח לרתיחה בסיר מרק על חום גבוה. מנמיכים את החום ומבשלים על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מרקמרק
סוכרסוכר
מלחמלח
מרקמרק
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הגזר ומבשלים עד רק מכרז, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
3
מוסיפים את הכופתאות ומבשלים עד רק רך, על 3 דקות. מערבבים את הבצל הירוק והתרד ומבשלים עד נבול, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
תרדתרד

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lang & Reed Napa עמק Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.