קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות19
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק מינסטרונה טורטליני

מרק מינסטרונה טורטליני
מרק מינסטרונה טורטליני דורש מסביב 1 שעה ו -35 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 24 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 534 קלוריות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. . זה עובד היטב כמנה עיקרית. לכי לחנות ותקני טורטליני גבינה, גבינת פרמזן, יין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פינו נואר כקינוח. וזה טוב. מתכונים דומים: סיר אחד מרק טורטליני מינסטרונה, Minestrone Tortellini, ו Minestrone טורטליני.

הוראות

1
מחממים תנור הולנדי או מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים ומערבבים נקניק בתנור ההולנדי עד להשחמה ומתפוררת, 5 עד 7 דקות; לנקז ולהשליך שומן.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל ושום; מבשלים ומערבבים עד הבצל הוא רך, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מערבבים מרק עוף, עגבניות, גזר, סלרי, קטשופ ויין אדום לתוך תערובת נקניק; מביאים לרתיחה. להפחית חום, כיסוי, ומבשלים עד גזר וסלרי הם מכרז, כ 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
אבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
4
מוסיפים טורטליני וקישואים למרק ולכסות; מבשלים עד זוקיני במכרז, 25 עד 30 דקות יותר. מרק מצקת לתוך קערות הגשה העליון עם גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
טורטליניnameטורטליניname
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
מצקתמצקת

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי Caposaldo עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.