קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות22
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מרק סרטנים ותירס

מרק סרטנים ותירס
מרק סרטנים ותירס יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכונים העיקרית שלך. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . מנה אחת מכילה 180 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. אם יש לך גרעיני תירס, בשר סרטנים, תפוחי אדמה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די טוב. נסו מרק תירס וסרטנים, מרק תירס וסרטנים, ו מרק סרטנים ותירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים בצל; מטגנים 2 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים תירס ואת המרכיבים הבאים 7 (תירס דרך תימין sprig); מביאים לרתיחה. להפחית את החום; ומבשלים 30 דקות או עד תפוחי אדמה הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
טימיןטימין
תירסתירס
4
שלב עמילן תירס ואייד חלב בקערה קטנה; מערבבים עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
עמילן תירסעמילן תירס
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מוסיפים תערובת קורנפלור למרק; מבשלים 5 דקות או עד עבה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מרקמרק
6
מוסיפים פטריות וסרטן; להסיר טימין sprig. מצקת לתוך קערות מרק; מפזרים עירית,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
עיריתעירית
טימיןטימין
סרטןסרטן
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס קצוצה chanterelle או פטריות בר טריות אחרות (אודות1/2 כוס קצוצה chanterelle או פטריות בר טריות אחרות (אודות2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב דל שומן התאדהחלב דל שומן התאדה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים או קפואים (כ 4 אוזניים)גרעיני תירס טריים או קפואים (כ 4 אוזניים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גוש crabmeat, חתיכות פגז הוסרוגוש crabmeat, חתיכות פגז הוסרו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוח אדמה אדום קצוץתפוח אדמה אדום קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1קורנית sprigקורנית sprig0(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.