קושיקשה
מוכן ב38 דק.
מנות4
ציון בריאות51
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עגבניות חרוך עם מוצרלה מומסת

מרק עגבניות חרוך עם מוצרלה מומסת
מרק עגבניות חרוך עם מוצרלה מומסת דורש בערך 38 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה עיקרית זו כוללת 746 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן למנה. מתאים ל-4 ומחירו 4 מנות.53 דולר למנה. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לכם פתיתי פלפל, מלח כשר, שמן זית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב הסוכר מגורען אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות תות-לבנדר כמו קינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מדהים של 81%. מתכונים דומים: מוצרלה מומסת עם פטריות ועשבי תיבול, עוף בגריל עם תרד ומוצרלה מומסת, ו עוף סלסה ליים עם מוצרלה מומסת.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים מחבת ברזל יצוק גדולה ומוסיפים את שמן הקנולה. כאשר השמן מתחיל לעשן קלות, מוסיפים את העגבניות בשכבה אחת. מתבלים במלח, לפי הטעם, ומוסיפים את הסוכר. אתה רוצה לשלפוח מעט את העור, להוציא מים מהעגבניות, כדי להעצים את טעמם.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
עגבנייהעגבנייה
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הוורמוט. ממשיכים לבשל על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
ורמוטורמוט
4
בסיר מרק מחממים 1 כף משמן הזית ומוסיפים את השום, שאלוט ופתיתי הפלפל האדום. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
שוםשום
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את האורגנו ומערבבים לתערובת. מניחים לבשל, על אש נמוכה, עד שהשאלוט והשום הופכים רכים ושקופים, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
אורגנואורגנו
שוםשום
6
מוסיפים את העגבניות המשומרות והמים. מנמיכים את האש לבינונית ומבשלים עד שבשר העגבניות מתחיל לאבד צורה, 12 עד 15 דקות. בשלב זה, המרק צריך להיות רגיש ומוכן לבלנדר. אם עדיין יש כמה חתיכות קשות, הוסיפו עוד מעט מים ובשלו כמה דקות נוספות. טעם לתיבול.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שימוריםעגבניות שימורים
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
7
מכניסים כמחצית ממרק העגבניות לבלנדר ומחית עד לקבלת תערובת חלקה. לאחר מכן, מחית את עגבניות רומא הקלויות בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה, מוסיפים את יתרת שמן הזית דרך החלק העליון בזרם איטי ויציב. טעם לתיבול.
מרכיבים שתצטרך
רומה עגבנייהרומה עגבנייה
מרק עגבניותמרק עגבניות
שמן זיתשמן זית
תיבולתיבול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
8
מוסיפים את שניהם חזרה למרק השמנמן שנותר. טעם לתיבול.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
מרקמרק
9
על משטח ישר, פורסים לחם לפרוסות בעובי 4 על 1/2 אינץ'. קרע כל חתיכה לצורה חופשית שיושבת יפה על החלק העליון של קערות המרק שלך (הקצוות הקרועים והנחמדים יקבלו סופר פריכים). מניחים על מגש גיליון וטוסטים בתנור למשך 4 עד 5 דקות עד להזהבה קלה ופריכה.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
טוסטטוסט
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
10
מצקת את המרק לקערות או קערות קטנות חסינות לתנור. למעלה עם 1 חתיכת לחם קלוי לכל קערה. מסיימים עם מעט מוצרלה מגורדת וצולים עד להזהבה, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלה גרוסהמוצרלה גרוסה
לחםלחם
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
תנורתנור

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמוצרלה טרייה מגוררת באפלומוצרלה טרייה מגוררת באפלו794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מקולפות שלמותעגבניות מקולפות שלמות2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקורמוט יבשורמוט יבש10ציפורןשום, קלוף פרוס דקשום, קלוף פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולה, מחולקשמן זית כתית מעולה, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש12smalls12 עגבניות רומה אדומות, שטף, הליבה הוסרה, ו 12 עגבניות רומה אדומות, שטף, הליבה הוסרה, ו " x " קטן מצויר על החלק התחתון של כל אחד עם סכין31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשאלוט, קלופים ופרוסיםשאלוט, קלופים ופרוסים1כיכרלחם שאורלחם שאור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן