קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות13
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עגבניות תאילנדי

מרק עגבניות תאילנדי
המתכון מרק עגבניות תאילנדי מוכן תוך 10 דקות בערך. וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. מתאים ל-4 מנות. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 29 גרם של שומן, וסך הכל 427 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו אורז חום, חלב קוקוס, עלי בזיליקום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זה עובד טוב כמו מרק. נסו מרק עגבניות תאילנדי קרמי בטעות של אליסה, מרק עגבניות, איך להכין מרק עגבניות / סגנון מסעדה, ו מרק טופו ירקות תאילנדי, איך להכין מרק טופו ירקות תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני, מחממים חלב קוקוס וממרח קארי, מערבבים מדי פעם, עד שהחלב חם וממרח קארי מומס. מערבבים במרק עגבניות. מבשלים עד אידוי, אבל לא מאפשרים תערובת לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
משחת קארימשחת קארי
מרק עגבניותמרק עגבניות
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מרק מצקת לתוך קערות; העליון כל אחד עם כף אורז חום.
מרכיבים שתצטרך
מלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
מצקתמצקת
3
מפזרים בזיליקום, שקדים וקוקוס קלוי.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. גבריאלסקלוף צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.