קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק עוף טאקו בישול איטי

מרק עוף טאקו בישול איטי
מרק עוף טאקו בישול איטי נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 239 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בצל, שעועית, עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. . הכנת המנה לוקחת כ 7 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: מרק עוף טאקו בישול איטי, מרק עוף טאקו בישול איטי, ו מרק עוף טאקו בישול איטי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.