קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות47
מגזין

מרק פירות ים עם סקווש

מרק פירות ים עם סקווש
מרק פירות ים עם סקווש עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 23 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 434 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, גשו לסופר וקנו סקווש החורף, תפוחי אדמה, מרק ירקות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב חלב קוקוס לא ממותק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה טבעונית ללא גלוטן תות שדה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו מרק פירות ים עם סקווש, מרק פירות ים הטוב ביותר, ו מרק פירות ים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תגיע לבסיס מרק הדגים. בסיר בינוני, מחממים את שמן הזית על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בסיסבסיס
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד מתרכך, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיף את הכרישה, שאלוט, שום, וג ' ינג ' ר ומבשל, ערבוב מדי פעם, עד הכרישה הוא התרכך, כ 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כרישהכרישה
4
מוסיפים את הדלעת, גזר, אבקת קארי, מתבלים במלח, ומבשלים, ערבוב, במשך כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
גזרגזר
סקוושסקווש
מלחמלח
5
להעלות את החום בינוני גבוה, להוסיף את lemongrass, עלה דפנה, חלב קוקוס, מרק, ולהביא לרתיחה. מבשלים את בסיס מרק עד סקווש וגזר הם מאוד רך, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
עשב לימוןעשב לימון
עלי דפנהעלי דפנה
גזרגזר
בסיסבסיס
סקוושסקווש
מרקמרק
6
בינתיים, להכין את המולים. בסיר בינוני, מחממים את שמן הזית על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
מוליםמולים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים את שאלוט ושום ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד מתרכך, על 3 דקות. להגדיל את החום גבוה, להוסיף את היין, ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
ייןיין
8
מוסיפים את המולים, מכסים את הסיר, ואדים אותם עד שהם פשוט לפתוח רחב, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
באמצעות כפית מחוררת, להעביר את המולים לקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה
10
הסירו את המולים מן הקונכיות וזרקו את הקונכיות ואת כל המולים אשר לא נפתחו׃ מסננים את המרק לקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
לאחר הסקווש הוא רך, להיפטר lemongrass עלה דפנה. לעבד את בסיס מרק בבלנדר עד חלקה מאוד שמנת, ואז לעבור מסננת בסדר רשת לתוך סיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
עשב לימוןעשב לימון
עלי דפנהעלי דפנה
בסיסבסיס
סקוושסקווש
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
בלנדרבלנדר
סירסיר
12
להביא את בסיס מרק לרתיחה, ולאחר מכן להוסיף את סקווש חתוך גלם, תפוחי אדמה, לפת ומבשלים עד מכרז, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
בסיסבסיס
לפתלפת
סקוושסקווש
13
מוסיף את הצנון, שרימפס, ובס ים ומבשלים במשך כ 3 דקות. מערבבים במולים ופלפל אדום. המרק של עקביות צריך להיות דק יותר מאשר מרק מסורתי-להוסיף התזה של נוזל mussel שמורות, במידת הצורך. מתבלים בנגיעה של מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל אדוםפלפל אדום
צנוןצנון
SeabassSeabass
מרקמרק
מוליםמולים
שרימפסשרימפס
14
מגישים את המרק בקערות, עם טפטוף של שמן זית כתית, בצל אדום, עירית, ופלפל חלב.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
פלפל חאלבפלפל חאלב
בצל אדוםבצל אדום
צ אודרצ אודר
עיריתעירית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1קטןají dulce או פלפל אדום קטן אחר, cored, זרע, חצייה חצויה, ו juliennedají dulce או פלפל אדום קטן אחר, cored, זרע, חצייה חצויה, ו julienned6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל חאלבפלפל חאלב1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1גזר, פרוסגזר, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית קצוצה דקעירית קצוצה דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת קארי קלהאבקת קארי קלה1שן שום, טחוןשן שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר מקולף וטחוןג'ינג'ר מקולף וטחון1כרישה (חלקים לבנים וחיוורים ירוקים), חצוי לאורכו דק פרוסכרישה (חלקים לבנים וחיוורים ירוקים), חצוי לאורכו דק פרוס1גבעול עשב לימון, חבול עם צד של סכין שף וחצהגבעול עשב לימון, חבול עם צד של סכין שף וחצה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מולים, ניקהמולים, ניקה6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חתוכים לקוביותתפוחי אדמה חתוכים לקוביות8צנוניות תינוק, חצויצנוניות תינוק, חצוי2(חוֹרֶף)בצל אדום טחוןבצל אדום טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בס ים שחור ללא עור, לחתוך לחתיכות קטנותפילה בס ים שחור ללא עור, לחתוך לחתיכות קטנות1שאלוט, טחוןשאלוט, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים, deveined, ו חצוישרימפס, קלופים, deveined, ו חצוי8לפת בייבי, קלופים לרבעיםלפת בייבי, קלופים לרבעים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס לא ממותקחלב קוקוס לא ממותק8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק ירקות או מיםמרק ירקות או מים1smallsבצל לבן, טחוןבצל לבן, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדלעת חורף חתוכה, כגון קבוצ'הדלעת חורף חתוכה, כגון קבוצ'ה