קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות40
ציון בריאות1
מגזין

מרק צדפות ניו אינגלנד השלישי

מרק צדפות ניו אינגלנד השלישי
חמין צדפות ניו אינגלנד השלישי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד ' אובר שלך. מתכון זה מכין 40 מנות עם 266 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 23 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. לכו לחנות ואספו קמח, טימין, מרק עוף ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. עם כפית ציון של 20%, המנה הזו די גרועה. מרק צדפות ניו אינגלנד, מרק צדפות ניו אינגלנד, ו מרק צדפות ניו אינגלנד דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר קטן על אש בינונית ממיסים חמאה. מערבבים קמח בבת אחת וממשיכים לבשל ומערבבים עד שהוא שוב הופך מבעבע בקצוות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים את רוקס מהאש ומניחים בצד.
3
בסיר של 10 ליטר על אש בינונית, מבשלים בצל וסלרי עד שהם רכים. בינתיים מניחים חלב בסיר כפול גדול ומבשלים לאט על מים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
סלריסלרי
בצלבצל
מיםמים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
סירסיר
4
מקציפים את הרוקס ומבשלים את החלב עד שהוא מסמיך, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
מערבבים מיץ צדפות ומרק עוף לסיר הגדול ומביאים לרתיחה. ואז מערבבים פנימה את החלב המעובה. הביאו את זה רק לרתיחה, ואז ערבבו פנימה את השמנת הכבדה, הטימין והצדפות. מבשלים עוד 10 דקות ואז מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרק עוףמרק עוף
שמנת כבדהשמנת כבדה
מיץ צדפותמיץ צדפות
צדפותצדפות
טימיןטימין
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

חמין צדפות עובד ממש טוב עם שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה עם 4.6 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה
מייסון נואר לדפוק על עץ שרדונה
2013 לדפוק על עץ עשוי 100% שרדונה, כל נירוסטה ולא תסיסה מלולקטית. נרכש מכרמים על צלע הגבעה בימהיל - קרלטון אווה, מזכיר את גרנד קרוס של קוט ד ' אור של בורגונדי. הוא נהנה מתסיסה ארוכה וקרה מאוד - כמעט חודשיים-וכתוצאה מכך יין רזה ומרושע עם בושם של מלון טל דבש ואגס גולש בגלים ענקיים של מינרלים, והביא לגאות נחמדה של פירות כוכבים עסיסיים לסיום.