קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק צדפות עם כרישה קצוצה

מרק צדפות עם כרישה קצוצה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל מרק צדפות עם כרישה מרופטת. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 229 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 8 . אם יש לך קאיין, תפוחי אדמה russet, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו מרק בצל עם כרישה מרופדת ורוזמרין, 3-מרכיב שעועית ירוקה למוני עם כרישה מרופדת, ו סלט סלק קלוי עם כרישה קצוצה ובייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים כרישה לרוחב לאורכים 2 אינץ', ולאחר מכן לחתוך לאורכו לרצועות דקות מספיק כדי למדוד 2 כוסות. לשטוף רצועות כרישה בקערה של מים קרים,להסעיר אותם, ואז להרים ולייבש לטפוח.
מרכיבים שתצטרך
2
שמן חום בסיר כבד 4 ליטר עמוק עד שהוא רושם 182° על מדחום. כרישה פריי ב 8 קבוצות, ערבוב, עד הזהב, על 10 שניות לכל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
3
העברה מטוגנת עם כפית מחוררת מגבות נייר לניקוז. מגניב לחלוטין (כרישה יהיה פריך כפי שהם מגניבים).
מרכיבים שתצטרך
1
בחר על צדפות, להשליך כל פיסות של פגז, ולשטוף היטב. לשטוף כרישה קצוצה בקערה של מים קרים, להסעיר אותם, ואז להרים ולנקז היטב. לקלף תפוחי אדמה לחתוך לקוביות 1/2 אינץ'. לבשל כרישה, תפוחי אדמה, ומלח בחמאה בסיר כבד 4 ליטר, מכוסה, על אש נמוכה, ערבוב מדי פעם, עד כרישה הם זהב ותפוחי אדמה מתחילים לרכך, כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים מים ומבשלים, מכוסים, מעל חום מתון עד תפוחי אדמה הם מאוד רך, על 10 דקות. מרק פירה בקבוצות בבלנדר עד חלקה מאוד (להיזהר בעת מיזוג נוזלים חמים), העברה לקערה.
מרכיבים שתצטרך
3
החזר מרק לסיר.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים ליקר צדפות וחצי וחצי ומביאים לרתיחה מעל חום מתון, ערבוב מדי פעם (לא להרתיח).
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים צדפות וקיין ומבשלים, ערבוב מדי פעם, רק עד צדפות להיות שמנמן וקצוות להתכרבל, על 3 דקות. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים מרק עם כרישה מטוגנת.
מרכיבים שתצטרך
1
* כרישה מטוגן יכול להתבצע 3 ימים קדימה ושמר בשקית ניילון אטומה בטמפרטורת החדר.* בסיס מרק (ללא ליקר צדפות, חצי וחצי, צדפות, קאיין) יכול להתבצע 2 ימים קדימה מקורר, חשוף, ואז מקורר, מכוסה.
מרכיבים שתצטרך