קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק תפוחי אדמה מוקרם-כרישה

מרק תפוחי אדמה מוקרם-כרישה
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מרק, אז תנו הזדמנות ל מרק תפוחי אדמה-כרישה שמנת. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 143 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ צ'או יש 1 אוהדים. אם יש לכם תפוחי אדמה russet בינוני-קוביות, שמנת כבדה, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו מרק תפוחי אדמה וכרישה מוקרם, מרק תפוחי אדמה וכרישה מוקרם, ו כרישה מוקרמת ומרק תפוחי אדמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר גדול על אש בינונית. כאשר הקצף שוכך, להוסיף כרישה, העונה עם פלפל שחור טחון טרי, ומבשלים עד כרישה מתרככים, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים תפוחי אדמה, מלח, קורנית ומבשלים עד ריחני, על 2 דקות. להגדיל את החום גבוה, להוסיף מרק ירקות ומים ולהביא רק לרתיחה. להפחית את החום נמוך ומבשלים עד תפוחי אדמה הם מזלג במכרז, על 10 דקות.מערבבים מרק בבלנדר ב 2 קבוצות עד חלקה. להחזיר מרק לסיר על אש בינונית, מערבבים בשמנת, מתבלים עם פלפל נוסף לפי הצורך, ומבשלים עד מחומם דרך, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות