קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות26
מגזין

מתאבן חצילים מניגריה

מתאבן חצילים מניגריה
מתכון חצילים מתאבן מניגריה יכול לספק הכמיהה האפריקאית שלך בערך 40 דקות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 73 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך מלח, זרעי שומשום, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זה עובד טוב כמו מתאבן זול למדי. נסו מתאבן חצילים, חצילים מגלגלים מתאבנים, ו מתאבן החצילים של אנה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, ריזלינג, Chenin Blanc

פינוטג', ריזלינג וצ ' נין בלאן הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Pinotage בומונט. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
Beaumont Pinotage
Beaumont Pinotage
הסגנון של בומונט משקף את האקלים הקריר של אזור נהר בוט. פירות יער אדומים טריים עם גוף בינוני טעים לשתייה וטאנינים משולבים היטב.תואם טוב מאוד עם bobotie, משחק וקארי, צלעות חילוף וסטייק פלפל, או לנסות snoek וריבת ענבים.