קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

מתאבן קבובי עוף טנדורי

מתאבן קבובי עוף טנדורי
את המתכון ניתן להכין מתאבן קבובי עוף טנדורי בערך 20 דקות. מתכון ואינו מכיל גלוטן, ראשוני משרת 12 . מנה אחת מכילה 60 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. אם יש לכם כוסברה טחונה, מלח כשר, גארם מסאלה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. עם כפית ציון 19%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: קבובי עוף בגריל טנדורי, קבאב עוף מתאבן, ו קבאב מתאבן שרימפס בגריל.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רוינארט ברוט רוז פאסלין (חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. התווית בתמונה עשויה שלא להיות התווית שהתקבלה.* את יין הוא מבריק כתום-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלינים בגימור הארוך.רונארט רוזפסלי מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מכרמים של פרמיירס קרוס. ענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבותיהם של משפחת רונארט) מצטרפים לענבים שנבחרו בקפידה מכרמי ראש הממשלה האחרים קרוס בקסטטה דה בלאנס ובמונטיין דה ריימס. הענבים לרואנארט נבחרים סל אחר סל במקור, ומשתמשים רק בפרמיירים הטובים ביותר.