קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

מתאבנים בורבון נקניקיה

מתאבנים בורבון נקניקיה
מתאבנים בורבון נקניקייה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון המשקה שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 122 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. מתאים ל-16 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לכם בורבון, קטשופ, נקניקיות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 18% נסו נקניקייה צמחונית קלויה, בורבון ומילקשייק שוקולד חם, ו פיצה תוצרת בית כלב ציפור (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים נקניקיות, סוכר חום, קטשופ, וויסקי בסיר; מביאים לרתיחה. מבשלים, ערבוב מדי פעם, עד נקניקיות מבושלות דרך ומצופה באופן שווה, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
העברה לבישול איטי כדי להתחמם להגשה.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese ריזלינג. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS