קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

מתכון אורז מטוגן זנגביל

מתכון אורז מטוגן זנגביל
מתכון אורז מטוגן זנגביל עשוי להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 20 גרם חלבון 35 גרם של שומן, וסך הכל 1034 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-23 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. אם יש לכם אורז בן יום, שורש זנגביל, שמן שומשום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן בוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות טופי בוטן מלוחות כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. נסו מתכון אורז מטוגן, מתכון אורז מטוגן אננס, ו שרימפס מטוגן אורז מתכון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Delaire גרף Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.