קושימומחה
מוכן ב9 שעות
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

מתכון פלאן כתום

מתכון פלאן כתום
מתכון פלאן כתום יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 170 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לך סוכר, חלמונים, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 9 שעות. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. נסו פלאן כתום, פלאן כתום, ו פלאן כתום עשיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טרידנטה טרידנטה Tempranillo. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Tridente Tridente Tempranillo
Tridente Tridente Tempranillo
15 חודשים בחבית, 8 חודשים גיל בקבוק. מיוצר מכרמים עתיקים ואסו הכשיר עד גיל 110, מותסס במכלי נירוסטה, ולאחר מכן בגיל 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. יינות סגולים עמוקים זה יש הערות של אלון קלוי, גרפיט בלסמי. הטעמים הם פירות בצפיפות עם קרם דה קסיס מתמשך דרך הסיום המתמשך.