קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות90
מגזין

מתכון שפמנון Cajun מושחר

מתכון שפמנון Cajun מושחר
מתכון שפמנון Cajun מושחר מתכון מוכן בערך 5 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. מנה אחת מכילה 282 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. 22 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, פילה שפמנון, שמן זיתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פלחי סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי ליים קפוא כקינוח. מתכונים דומים: מתכון שפמנון Cajun פקאן מצופה קרום, שפמנון מושחר, ו שפמנון מושחר.

הוראות

1
מערבבים יחד תבלינים ועשבי תיבול בצלחת רדודה. יש לשטוף פילה שפמנון תחת מים קרים, ולאחר מכן לטפוח יבש עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
פילה שפמנוןפילה שפמנון
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
2
מניחים כל פילה בצלחת התיבול ולהשתמש באצבעות שלך כדי מעיל ביסודיות עם תערובת התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
3
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה וכבדה (ברזל יצוק עובד הכי טוב) על אש בינונית-גבוהה. פתח חלון, כי אתה עלול לקבל קצת עשן. זה אומר שתהליך ההשחרה עובד. מטגנים את הפילה בכל צד במשך 3-4 דקות, ולאחר מכן להסיר מן המחבת לשרת מיד עם הצדדים הדרומיים האהובים עליך פלחי לימון או סיבובים.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.