קושימומחה
מוכן ב10 שעות
מנות6
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מתלה חזיר צלוי עם כיסויי קישואים

מתלה חזיר צלוי עם כיסויי קישואים
מתלה חזיר צלוי עם כיסויי קישואים עשויים להיות התוספת שחיפשתם. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 175 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, פלפל, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 שעות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 30%. נסו מתלה צלוי של חזיר, מתלה מייפל קלוי של חזיר, ו מתלה כפול קלוי של חזיר עם רוטב מחבת פטריות מורל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים יחד דבש, מיץ ושמן זית ושופכים מעל חזיר בשקית ניילון לחזרה לאיטום .
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
דבשדבש
מיץמיץ
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מקציףמקציף
2
מוסיפים תיבול וגלידה ומקררים בין לילה. מחממים תנור ל 450 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מניחים חזיר על מתלה צלייה וצלי במשך 10 עד 15 דקות או עד מתלה הופך חום זהוב עמוק. הפחת את החום ל-275 וצלה במשך 35 עד 50 דקות נוספות או עד חזיר מגיע לטמפרטורה פנימית של 140 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
4
הסר חזיר מהתנור ולתת לנוח במשך 15 דקות. חותך צלעות ומגיש עם כיסוני קישואים.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
עבור Fritters קישואים: לגרר את הקישואים על החורים הגדולים של פומפיה על מגבת מטבח נקייה.
מרכיבים שתצטרך
קישואיםקישואים
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
פומפיהפומפיה
6
מפזרים מלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
7
תן לעמוד בזמן שאתה מכין את שאר החומרים. לסחוט כמה שיותר נוזלים מהקישואים ככל האפשר, להשליך נוזלים. בקערה בינונית, לשלב את קישואים, מנטה, שמיר, בצל ירוק, שום, גרידת לימון, פלפל ופטה. מערבבים את הביצה והקמח ומערבבים עד לשלב טוב.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
בצל ירוקבצל ירוק
קישואיםקישואים
שוםשום
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמירשמיר
גבינת פטהגבינת פטה
מנטהמנטה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מחממים מספיק שמן קנולה ל 350 מעלות F במחבת מעל חום בינוני גבוה לבוא במחצית הדרך את הצדדים של fritters. טופס fritters, באמצעות 1/4 כוס למדוד, ומניחים בעדינות לתוך השמן החם. פריי, פונה פעם אחת, עד fritters הם חום זהוב בכל צד, 4 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
הסר מהמחבת ולנקז על מגבות נייר לרגע. צלחת ומקשטים עם מנה של יוגורט יווני, שמיר וגרידת לימון.
מרכיבים שתצטרך
יוגורט יוונייוגורט יווני
גרידת לימוןגרידת לימון
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת

מרכיבים

11 קילו קישואים,פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה לטיגוןשמן קנולה לטיגון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרע כוסברה סדוקזרע כוסברה סדוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כמוןזרעי כמון2(חוֹרֶף)שמיר קצוץ טרי, ועוד לקישוטשמיר קצוץ טרי, ועוד לקישוט12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פטה, קצוצה בערךגבינת פטה, קצוצה בערך3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1לימון, מקונן, ועוד לקישוטלימון, מקונן, ועוד לקישוט6ריבס, קצוץ טרי או קפואיוגורט יווני, שמיר הרים וגרידת לימון נוספת, לקישוטיוגורט יווני, שמיר הרים וגרידת לימון נוספת, לקישוט1ליים, מקונן ומיץליים, מקונן ומיץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי נענע קצוצים טרייםעלי נענע קצוצים טריים2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1כתום, מקונן ומיץכתום, מקונן ומיץ1מתלה לחתוך מרכז של חזיר (ברקשייר)מתלה לחתוך מרכז של חזיר (ברקשייר)11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1גדולבצל ירוק, לבן חלקים פרוסים דק על ההטיהבצל ירוק, לבן חלקים פרוסים דק על ההטיה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך