קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות42
מגזין

נאצ'ו עקף סיר צ' ילי

נאצ'ו עקף סיר צ' ילי
סיר צ'ילי עקף נאצ' ו עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 40 גרם חלבון, 41 גרם שומן, ובסך הכל של 768 קלוריות. המתכון הזה מכסה 38% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה הוא יקר מתכון לחובבי האוכל האמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם יש לכם צ'יפס טורטיה תירס, בירה, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 55 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 81%, המנה הזו מדהימה. נסו נאצ'ו עקף סיר צ' ילי, מחבת נאצ'ו צ' ילי, ו ארוחת צ'ילי נאצ' ו (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
צ 'אר את פלפלי הפובלאנו ו -2 ג' לפנוס גדולים מעל להבה פתוחה על הכיריים או מתחת לצלייה חמה עם דלת התנור שנותרה מעט פתוחה כדי להימלט מהאדים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל Poblanoפלפל Poblano
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מניחים את הפלפלים החרוכים בקערה ומכסים בניילון נצמד עד שהם קרירים מספיק לטיפול. מקלפים את הפלפלים וזרעים אותם. קוצצים ומחית לרוטב גס במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
רוטברוטב
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
4
בינתיים מחממים 2 סיבובים של המחבת שמן זית כתית מעולה על אש בינונית-גבוהה בסיר צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
5
מוסיפים את הבשר ומשחימים היטב.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
6
מוסיפים את הבצל, השום, המלח, הפלפל, הכמון, הכוסברה, הפפריקה ואבקת הצ ' ילי. מבשלים לריכוך הבצל מספר דקות ואז מערבבים פנימה רסק עגבניות. לאחר דקה 1, מוסיפים את הבירה ומבשלים עוד דקה או שתיים, מערבבים את הציר ומחממים. מערבבים את הפלפלים לצ ' ילי ומבשלים כמה דקות עד שהטעמים יתאחדו. מצננים לחלוטין ומאחסנים לארוחה מקדימה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רסק עגבניותרסק עגבניות
כוסברה.כוסברה.
פפריקהפפריקה
פלפליםפלפלים
שוםשום
בצלבצל
פלפלפלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כמוןכמון
מלאימלאי
בירהבירה
מלחמלח
1
מניחים בסיר מכוסה על אש בינונית עד לחימום, תוך ערבוב מדי פעם. בינתיים מדללים את השעועית המטוגנת עם נתז מים ומחממים במחבת קטנה על אש בינונית. הפעל את הברוילר והניח את המתלה באמצע התנור. כשהצ ' ילי חם, חשפו והעלו טורטיות. מנקדים את הטורטיות בשעועית ומכסים את כל שכבת הטורטיות בגבינה, מניחים מתחת לצלייה עד להשחמה קלה והגבינה נמסה. פורסים דק פלפל פרזנו טרי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
סירסיר
2
מקשטים צ 'ילי נאצ' ו בפלפל פרזנו טרי פרוס ופלפלי ג ' לפנו כבושים סחוטים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה (מומלץ: Negra Modela)בירה (מומלץ: Negra Modela)6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1פרזנו אדום צ'ילהפרזנו אדום צ'ילה2(חוֹרֶף)אבקת צ'ילה (מומלץ: Gebhardt של)אבקת צ'ילה (מומלץ: Gebhardt של)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה, כף ידכוסברה, כף יד1תיקשבבי טורטייה תירס באיכות טובה (מומלץ: Xochitl)שבבי טורטייה תירס באיכות טובה (מומלץ: Xochitl)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון, כף ידכמון, כף יד4ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתח בשר טחוןנתח בשר טחון2largesפלפלים חלפיניופלפלים חלפיניו2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1גדולבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1בצל אדום גדולאו jar כבוש jalapenosאו jar כבוש jalapenos4פלפלים poblanoפלפלים poblano454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית מטוגנת חריפה צמחוניתשעועית מטוגנת חריפה צמחונית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מתוקה מעושנתפפריקה מתוקה מעושנת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה מותכת מקסיקנית רכה גרוסה או מונטריי ג'ק או גבינת צ' דר צהובה או משולבת של כל האמור לעילגבינה מותכת מקסיקנית רכה גרוסה או מונטריי ג'ק או גבינת צ' דר צהובה או משולבת של כל האמור לעיל

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

ניתן לשלב צ ' ילי עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. סנגרה דה טורו קאווה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
סנגרה דה טורו קאווה
סנגרה דה טורו קאווה
צהוב בהיר עם פרלג עדין ומתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הדרים ותווי אניס. בועות שמנת, עסיסיות ורעננות.יפה כמו אפריטיף או מזווג עם דגים ופירות ים.