קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

נאצ'וס בטטה טעונים

נאצ'וס בטטה טעונים
נאצ'וס בטטה טעונים עשויים להיות רק המתאבן שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 38 גרם חלבון 47 גרם של שומן, וסך הכל 753 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. 32 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם רסק עגבניות, jalapenos, chipotles, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. מתכונים דומים: נאצ'וס בטטה טעונים, נאצ'וס בטטה טעונים, ו חטיפים סופרבול: נאצ'וס צ' יפס אפוי טעון.

הוראות

1
מחממים את התנור כדי לצלות. מחממים סיר טיגון עמוק או סיר עם תחתית כבדה, עם מספיק שמן קנולה לבוא באמצע הדרך את הצדדים של הסיר, ל 325 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
2
עבודה בקבוצות, עמוק מטגנים את תפוחי האדמה המתוקים עד פריך, על 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מן הטיגון לצלחת מרופדת נייר מגבת ועונה עם מלח ופלפל, לפי הטעם. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את שמן זרעי הגפן למחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים בשר וחומים אותו עד כמעט מבושל דרך, על 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבצל ואת השום ומבשלים עד מתרכך, על 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את רסק העגבניות, הצ ' יפוטלים, המלח והפלפל, לפי הטעם. מערבבים מספר פעמים כדי לשלב.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את רוטב ברביקיו, מביאים לרתיחה ומבשלים במשך 5 עד 6 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר מהחום.
1
באמצעות 2 מגשים תנור הוכחה, להניח כמה צ ' יפס בטטה על כל מגש. למעלה תפוחי האדמה עם קצת בשר, גבינה, jalapenos. חזור על השכבות עם שאר החומרים, למעט קומץ של jalapenos. לצלות עד הגבינה נמסה, על 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס בטטהצ ' יפס בטטה
2
הסר את המגש מן המטאטא ומעלה אותם עם jalapenos הנותרים, טפטוף של רוטב ברביקיו ואת הבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
3
לשרת.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות דאטון-גולדפילד אמרלד רידג ' ויניארד פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.