קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

נאצ'וס האי

נאצ'וס האי
החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 23%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם האי בורגר, האי בורגר, ו סלט איים (איסלאטן איזולנה).

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו 1/3 כוס סוכר וקינמון; מניחים בצד. בסיר קטן שלבו דבש וחמאה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
דבשדבש
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מברישים על שני צידי הטורטיות; מפזרים צמרות בתערובת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
סוכרסוכר
3
עורמים טורטיות, הצדדים העליונים כלפי מעלה; לחתוך לשישיות. מסדרים טריזים, צדדים מסוכרים כלפי מעלה, בשכבה אחת על ניירות אפייה לא משומנים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 400 ניתנים להזזה למשך 6-8 דקות או עד שהם פריכים וזהובים. מצננים לחלוטין על מתלי תיל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בקערה גדולה מקציפים גבינת שמנת, וניל ושאר הסוכר עד לקבלת קרם. מקציפים פנימה תוספת מוקצפת עד לקבלת תערובת אחידה. מקפלים פנימה אננס. מסדרים טריזי טורטיה על מגש הגשה גדול. כף תערובת גבינת שמנת מעל טריזים. למעלה בננות, קוקוס ומקדמיה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
גבינת שמנתגבינת שמנת
אגוזי מקדמיהאגוזי מקדמיה
אננסאננס
טורטיהטורטיה
בננהבננה
קוקוסקוקוס
ונילוניל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מגישים מיד.

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, ריזלינג, ורוד נוצץ

נאצ ' וס עובד ממש טוב עם פינו נואר, יין מבעבע וריזלינג. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות קליסטה החוף טווח פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-25 דולר לבקבוק.
רכס חוף קליסטה פינו נואר
רכס חוף קליסטה פינו נואר
טווח חוף קליסטה 2012 פינו נואר הוא בצבע אדום אודם עמוק עם ארומטים של דובדבנים מיובשים, עלי כותרת של ורדים, סגול ופולי קפה קלויים. ריבס, דובדבן ותווים של חמוציות זורמים דרך החיך לגימור מאוזן וארוך של פירות כהים מעורבים ותה שחור.