קושיקל
מוכן ב1 דק.
מנות1
ציון בריאות11
מגזין

נהג דרומי

נהג דרומי
מתכון הנהג הדרומי מוכן בערך 1 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יש משקה זה 117 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. והוא יספק כ 1 מנות. גשו לסופר וקנו קוביית סוכר, תפוזים, וויסקי, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו נהג דפוק, נהג נרקיס, ו נהג מזחלת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים קוביית סוכר, 1 כפית מים וביטר בכוס מיושנת.
מרכיבים שתצטרך
קוביות סוכרקוביות סוכר
ביטרביטר
מיםמים
2
מוסיפים וויסקי, וויסקי בטעם ומיץ תפוזים. מערבבים. למעלה עם קרח.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
וויסקי.וויסקי.
קרחקרח
3
מקשטים עם פרוסה כתומה ודובדבן מרשינו.
מרכיבים שתצטרך
דובדבנים מסוכריםדובדבנים מסוכרים
כתוםכתום

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Domaine Leseurre יבש Cuvee מסווג ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.