קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

ניוקי בולונז אופים

ניוקי בולונז אופים
ניוקי בולונז אופים יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 488 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו שיני שום, ניוקי, בשר טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הרוטב הזה. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכונים דומים: ניוקי בולונז עם תרד, ניוקי בטטה עם בולונז, ו בולונז אופים.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

ניוקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות ברון Ricasoli Castello di Brolio קיאנטי Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
# 28 יין ב -50 העליון של VinePair של 2018צבע אדום אודם בצבע אדום עם אף דק של אוכמניות הערות דומדמניות שחורות, רמזים בלסמיים ומתובלים. היין מציג מבנה חומצה מעולה, טאנינים מאוזנים היטב ואלגנטיים. ההשפעה בפה היא קטיפתי ועקבית.