קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

ניוקי לאפות עם Pancetta ובצל אדום

ניוקי לאפות עם Pancetta ובצל אדום
ניוקי אופים עם Pancetan ובצל אדום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 837 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 56 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. לך לחנות ותביא גבינת מסקרפונה, שמן זית, פנצ'טה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב פירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שטרודל תפוחים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו ניוקי עם אספרגוס ופנצ'טה, מתוק אפונה פסטו & Pancetta ניוקי, ו ניוקי תפוחי אדמה עם פנצ'טה, אפונה ומרווה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

ניוקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Piccini קיאנטי Classico. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו